Contact

Via onderstaand formulier kunt u uw vraag stellen aan onze Servicedesk.
De Servicedesk is op werkdagen van 08:00-17:00 ook telefonisch bereikbaar op 088 - 86 64 300 of mail info@nlog.nl.

De afgelopen weken hebben wij diverse meldingen ontvangen over het niet in behandeling nemen van toegestuurde mails. Helaas kan het voorkomen dat mails wel bij de afzender verzonden worden, maar niet bij ons aankomen en ontvangen worden. Momenteel zijn wij op zoek naar de oorzaak van dit probleem zodat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Normaliter krijgt u op werkdagen, na het verzenden van een mail naar de mailadressen info@dinoloket.nl, info@nlog.nl of het invullen van een contactformulier, binnen een werkdag een ontvangstbevestiging. Dit betekent dat uw melding is ontvangen en vervolgens in behandeling wordt genomen. Wanneer u deze ontvangstbevestiging na een werkdag niet heeft ontvangen, verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen met de servicedesk via telnr. 088-8664300 om verdere afspraken te maken over de te volgen procedure. Onze excuses voor het ongemak.

* is verplicht veld.

Beeld-CAPTCHA